til genbrugsbutikken

Frivillige til genbrugsbutikken

Kunne du tænke dig at være en del af en bæredygtig fremtid, hvor vi sørger for, at de ting man ikke længere har brug for, kommer videre til andre. Vi modtager daglig mange typer donationer, som skal sorteres i de forskellige kategorier vi sælger i vores butik. Disse varer skal gøres klar til salg, hvor vi i rengører og prissætter dem, inden de sættes til salg i butikken.
Vi er en butik der næste sælger alt, og hvis du har en særlig interesse inden for et bestemt produkt, vil det være muligt at blive en del af det team som sorterer og klargør produktet.

Frivillig til Møbler

Vi søger personer som interesserer sig for møbler. Kunne du tænke dig at blive en del af gruppen, så kontakt butiksleder Karsten Rye.
Gruppens opgaver er, at læse SMS beskeder, med billeder, vi får på butiks telefonen. Aftale med doneren om afhentning.
Møbler der sættes til salg, skal klargøres,  prissætte og sættes ind i butikken.

Vi har en del møbler liggende på lager, som vi ikke kan få gjort klar til salg, så vi mangler frivillige, der kan tage sig af disse møbler.

Kontakt butiksleder Karsten Rye for yderligere information.
E-mail karrye@rodekors.dk